Wednesday, July 12, 2017

bangunnn !!!



aku bukan orang yang berjaya,
seorang yang gagal,
dalam keluarga,
kawan-kawan,
sekolah dan kolej.

usaha memajukan diri sentiasa ada di dalam hati,
tapi, sentiasa putus ditengah jalan.
orang cakap,
nak maju jangan pandang belakang, 
tapi andai kita tak pandang belakang, adakah kita akan tau apa yang tercicir ??
perasaan sesuatu yang tercicir tu selalu ada,
then akan stop dan pandang belakang lagi,
akhirnya, di tempat yang sama,
tidak maju dan tidak mundur..
perasaan bercampur.

usaha untuk kuat dan bangun sendiri,
tapi sentiasa dihalang dengan bisikan kegagalan.
sudah berusaha,
sudah hampir tercapai matlamat,
disaat-saat beberapa langkah lagi nak berjaya,
syaitan berbisik.
maka, hati yang tak kuat ini mula lah bercampur perasaan.
akhirnya, ditempat yang sama lagi.
tak maju dan tak juga mundur.


dan akhirnya, berHUHU lah sampai sekarang..
yang lain dah berjaya, berHAHA, KAHKAH, 
aku kat sini berHUHU je mampu..

semoga terus tabah ~



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.