Friday, March 25, 2011

Bosan . Bosan . Bosan

Rumah terasa sunyi.. 
bila adik² smue g camping.. 
biasa nye klu depa ada.. 
msti kecoh.. 
boleh roboh kot umah mak aku ni... 
haha.. 
tp bila xde sunyi lak.. 
xde sape y leh aku buli.. 
xde sape y nk buli aku..
xkn nk buli mak kot..
kang xpsl² mkn penampo free..
hmmm.. 
prgi camp 3 ari.. 
ari sabtu bru blik.. 
semalam bru g.. 
huhu.. 
sunyi la.. 
kt umah skunk cume ada aku ngn mak je.. 
mak lak cbuk wt keje.. 
aku lak.. 
cbuk mngadap lptop ni.. 
bosannnnnnnnnn..
-.-'
ni la owg ckp.. 
bila ada wt xtau.. 
bila da xde.. 
bru mngelabah nk cari.. 
huhu.. 
agpon.. 
biasa r 2.. 
adik bradik kn.. 
msti de gado².. 
perang² mulot.. 
perang² bantal.. 
pe y nk diheran kan....
huhu..
moga adik² selamat prgi & balik...
=)
Bosan . Bosan . Bosan


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

1 comment:

  1. salam...

    biasalah..terkadang kita semua akan rasa kesunyian..

    *folo ur blog...*28

    ReplyDelete