Tuesday, April 26, 2011

Tension gyle !

uwaaaaaaaaa..
banyaknya masalah !
nape aku yang kena harungi ni semua ?
huh ! tensionn !
benci r..
susah betol la ngn sesetengah manusia ni..
cakap pandai.. buat keje hampeh !
sohai tol !
last²..
aku yang tak de kena mengena ni yang terpaksa selesaikan..
kalau senang tak pe..
ni tak.. siottt punya susah !
nape aku ?
uwaaa.. terok²..
2/3 hari ni..
badan aku da macam robot..
buat itu.. buat ini..
malam²..
pukul 11 da terlentang atas katil..
penat siott !
ni semua..
budak dajjal tu punya keje..
kalau bukan pasal dy..
tak ada la aku jadi mcm ni..
pandai cakap.. nk buat ini..
nak baiki yang ini..
tapi..
keje setengah jalan..
da cau !
xiall btol !
aku lak yang kene sambung..
babun !
kalau aku jumpa budak tu nanti..
aku seligi² pala dy..
tengok la nanti..
mood aku pon..
da tak tentu hala..
semua nya sebab ko !
geramm nya aku..
memang arwah la kalau ko jumpa aku nanti..
ko tengok la ! 
grrrrr ~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment