Saturday, May 14, 2011

Hutang tetap Hutang !

Ouh !
Shit !
aku jumpa dak buncitt tu !
arghhh !
babun tul..
tak da orang lain ke yang nak jumpa aku
selain dakk buncit , bajet howt tu !

eeuuuwww ~~
please k !
aku tak kan cakap ngn ko wahai si buncit !
trlolong sana , trlolong sini .
awat ?
xpuas hati ?
nak kena kan aku agy ?
oke , fine !
wait till aku habiskan orientasi aku k !

nasib baik aku tengah orientasi..
kalau takk..
da lama da ko kena ngn aku..
bajet siott !

Cik Fasi ni pon satu..
kemana je aku pergi mesti ada..
cam tak da jalan lain yang boleh pergi..
grrrr ~~

Hate This !
nasib baik ko tu besar dari aku..
tapi aku tak kisah !
hutang mesti kena bayar..
ko da malukan aku..
nanti ko tengok..
sapa yang balik rumah sampai nangis !
BABI !



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment