Thursday, May 26, 2011

in trauma !

tajuk entry macam teruk je kan ?
ha !
memang !
hari ini aku kena langgar dari belakang
terkejut bha..
luruh jantung aku kat tempat kejadian 

nasib baek
kereta mak aku kemek sikit je
kalau takk ,
mampus !

yang langgar aku tu ,
laki²..
dy naek moto..
aku pon takk tahu ,
dia tu datang nya dari mana..

keluar simpang je..
DUMMM !
pusing belakang ,
tengok dy da terbaring kat atas tar.. 
banyak darah wooo !
seramm aku 
takk penahh agy aku tengok orang excident..

cepatt² stop kete kt tepi..
pergi tengok dy..
nasib dy yang langgar belakang..
kalau aku yang langgar dy ,
xpasai² aku kena tibai ngn owg² yang ada kt sana..

cepat je 
ambulance , polis
datang..
ambulance da bawa dy pergi hospital ,
aku ngn mak aku ,
pergi buat report kat balai..
lama gyle !

lepas je wt report ,
ingat nak tengok laki² tu kat hospital
tapi ,
dy takk ciap ag nak cuci² luka
jahit kat bibir..
ouch ! sakitt woo !

then ,
takk dapat la nak jumpa laki² tu ,
so ,
aku ngn mak aku pon balik umah je..

sampai umah ,
aku duk diam² dekat umah ,
terasa cam bersalah
nak nangis je :(



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment