Sunday, May 01, 2011

Sickk :((

"makkk ! mata tyra sakit ":face59:
hari-hari mengadu kat mak sebab mata sakitt..
makk pulakk asyikk marah:face33:je..
sebab tyra slalu lupa hari nak ber'dating' dengan doktor..
huhu.. semua salah sendiri:face32:..
padan muka aku:face23:!

Then ,
makk lak yang ingat tarikh ber'dating' tu..
HAHA..
pukul 9 nak jumpa doktor..
kul 5 petang aku da pesan..
suruh berciap sebab malam nanti nak jumpa doktor..
HUHU !


Sampai je kat klinik 2..
kakak yang kerja kat klinik tu..
panggil nama aku..
'' Nur Adilla "
Heran aku..
sejak bila mak aku tukar nama aku ni..
3 kali pnggil nama 2..
tak da sapa pon yang bangun..
Then , dy datang dkat aku..
dy tanya ni
" adik , ni bukan nama adik ke ?"
aku ckp la " bukan la akak "
so , dy pon bg kad merah kat aku..
aku pon tgk nama aku y tertulis kat sana..
aku ckp la kt akak 2..
" akak , nama sy NUR ATHIRAH la.."
bukan NUR ADILLA..
HUHU.. :face67:
akak tu minta maap ngn aku..
dy cakap..
"maaf ye dik , akak sengau ckit.."
HAHA ! boleh pecah kot perot aku layan kakak ni..
:face64:..
Sabor je la..

Jumpa je doctor..
doctor check mata aku..
Dy cakap..
Adik maybe sdg mngalami sejenis penyakit ni..
tapi tak pulak dy cakap nama penyakit tu..
yang aku faham..
dy cakap..
penyakit adik..
berkaitan mata ngn saraf..
so , dy bagi la ubat kt aku..
dy ckp..
makan ubat ni dulu..
da habis ubat tu nanti.. datang jumpa dy agy..
HUHU..
:face65:


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment