Wednesday, June 22, 2011

memang HAREM !

22 JUN 2011

Baru sampai dari Negeri Sembilan..
 tiga hari kat sana
boleh jadi gila aku..

da la terpaksa jaga 
dua orang dakk kecik ni..
cam haramm
xreti nak dukk diam²
penat den jago !

aku pergi sana bukan nak jaga budakk..
tapi ,
aku nak jaga pakcik aku kat hospital
ni boleh pulak
suruh aku jaga budakk
kang takk pasal² kuar paper
budak mati kena dera dengan aku kang

pakcik aku..
alhamdulillah..
selamat di operation kan
satu hari je kan wad ICU
da boleh kua duk wad biasa je..
aku ada amek gambar dia masa kat wad

tapi ,
fon aku hilang !
uwaaa..
dah la aku je pakai..
takk sampai setahun lagi
haramm tol sapa² yang curik fon aku tu
:(

aku kena beli fon baru !
sebelom aku g belajar..
kena merayu² ngan bapak aku la nampak gayanya..
HAHA !
harap² dapat.. 
sob3..


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment