Thursday, July 28, 2011

Cuti lagi !


hari ni kelas cancel..
cancel lagi..
kelas petang pun cancel..
so ,
tambah la lagi sehari cuti aku
yang sepatotnya 5 hari da jadi 6 hari..
:))

yeayyy , cuti !
seronoknya dapat cuti..

tapi ,
seronok ke ?
serius seronok ?
setiap kali cuti aku sedih tau..
kenapa nak sedih kalau cuti ?
:(

sebab ,
bila da cuti ,
tak orang nak datang ambik aku balik..
sedih..
bila pikir tak tau nak balik rumah sapa..
nak balik kampung ?
jauh siottt !
sekarang cuti panjang..
6 hari..
tapi ,
takkan nak berperap kat hostel ni..
tak suka-tak suka
aku nak balik..

tapi ,
mak tak bagi balik shah alam..
sob3..
nak balik sana..
aku ngam ngn cazen aku yang ada kat sana..
:((

Mak ! angah nak balik sana ! :((
** ' angah ' nama panggilan family aku tuk aku sebagai anak kedua :)


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment