Wednesday, July 06, 2011

The Last Day at Home


hari ini dah 6 julai..
tinggal tiga hari lagi untuk mendaftarkan diri
untuk meneruskan cita-cita aku..
esok aku dah kena bertolak balik negeri sembilan..
lusa tu sempat lagi nak jalan-jalan..
tulat ? sabtu ?
kena daftar da.. grrrr~~
nak tahu aku akan sambung study dekat mana ?

korang ingat lagi takk entry aku yang dulu-dulu ?
yang aku cakap pasal nak sambung study lagi 40 hari tu ?
takk ingat ?

itu dulu ,
sekarang dah tak sampai 40 hari !
sekarang cuma tinggal 3 hari lagi..
3 hari ! 
ouchhh !
macam-macam aku tengah fikirkan sekarang ni..
macam nak nagis je
bila fikir terpaksa berjauhan dengan family tersayang..
hurmmm..

lupakan je..
bagi berjuta-juta alasan pun..
tak dapat nak buat apa jugak.
aku kena pergi belajar dekat sana jugak..

harap-harap
aku tak lalai..
peace ~V


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment