Wednesday, July 27, 2011

melepas lagi !


ni cheq nak habaq sikit kat depa ,
sebenarnyo , cheq tengah sedih ni..
awat noh ?

nak tau ka awat ?
sudah-sudah..
xyah nak cakap kedah
kang berbelit-belit lidah aku kang

sebenarnyakan..
aku tengah sedih ni
sebab..
sebab..
orang yang aku sayang
tapi belum jadi yang aku punya lagi..
sudah jadi kepunyaan orang lain..
paham tak ni ?
macam berbelit-belit je ayat aku..

uwaaa ,
aku nak dia..
aku nak dia..
uwaaa~~
gedix ouch !
aku suka bila dia senyum dekat aku
senyuman dia manis je..
menawan hati aku..

tapi , 
aku segan nak bagitau dia
yang aku suka dia
sebab ,
prinsip aku
" takkan perigi cari timba "
aku tak suka bila ada pompuan yang ngorat laki..
HUHU !

sekarang ,
aku dah melepas !
dia takkan jadi milik aku lagi..
padan muka aku kan ?


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment