Thursday, July 21, 2011

Weird Habbit !

" I'm Nur Athirah Bt Yahya .
My weird habbit is i will feel sleepy when i see the light "

ni ayat yang aku bagi kat lecturer tadi
bila ditanya
" What is your weird habbit ? "

weird sangat ke habbit aku tu ?
rasa cam biasa je kan
mesti ramai jugak yang habitnya cam aku..
HAHA..

aku tak leh tidur dalam gelap..
kalau aku nak paksa mata aku tidur
aku kena pandang je lampu kat siling tu
baru aku dapat tidur..

habit pelik ni terjadi 
masa aku darjah 5 lagi
sebab aku tertengok cerita hantu
sampai termimpi-mimpi
teruk kan ?

dari situ la
aku takut dengan gelap..
sampaikan mata aku ni..
tak leh tengok gelap pon..
so ,
setiap waktu aku..
mesti ditemani oleh
lampu dan cahaya..
sampaikan nak tidur pon
lampu masih lagi menemani aku..
HAHA !


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment