Sunday, August 21, 2011

blog aku , suka hati kau lah !


ada pulak orang tak puas hati tengok blog aku ni..
HOHO~~ teruk sangat ke ?
blog aku tak menyemak dengan macam-macam gadget..
takada iklan.. tak ada pape.. blog aku hanya ada pape yang patot je..
tu pon ada orang nak komplen..
heran tol aku ni.. 
kenapa la ada manusia camni..
jeles sangat dengan aku..

cakap je la blog aku cantekk ?
kan.. kan.. kan..
taknak ngaku lak..
jeles cakap jeles..
aku tak marah pun..
sebab aku tau.. blog aku cantekk
HAHA~~
simple je kan
semua ni hasil usaha aku sendiri
sanggup dengar mak aku bebel panjang-panjang
sebab aku tak tido..
duk edit blog ni je..
dan
inilah hasilnya
simple sesimple yang mungkin..
nak suruh aku edit blog ko ?
nanti bila aku da betol-betol pro..
aku editkan ekk..
tapi ,
mungkin akan memakan masa selama setahun..
sanggup ke nak tunggu ?
kalau sanggup tunggu la..
HAHA~~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment