Monday, August 08, 2011

First Presentation :)

Kelas hari ini memang sentap habiss ! dah la lewat masuk kelas.. gara-gara tak tahu kelas start pukul berapa.. HOHO ~~ pelajar jenis apakah ini.. teruk je perangai.. kelas pukul berapa pun tak tahu.. sebenarnya , bukan tak tahu tapi , sebab lect-lect yang ajar aku sekarang ni.. suka sangat tukar-tukar waktu.. HUHU~ so , dengan itu terpaksa la paham-paham sendiri.. 

bangun dari tidur tadi pun dah pukul 7.45pagi.. bunyi alarm lak semakin membuatkan aku rasa nak tidur.. HAHA ~~ mendodoikan je.. nasib baik sedar.. kalau tak sedar ? tak ke nanye.. di cop ponteng kelas ! aku tak sanggup.. HUHU~~ dah bersiap segala bagai.. pukul 8.30 baru nak start jalan kaki pergi kelas.. bukan main jauh ag.. boleh amek masa 10-15minit kalau berjalan dengan mulut.. HAHA~~ **paham-paham sendiri la ye :))

Inservice Presentation Clip Art
sumber : encik google :)

Masuk kelas lak , kena bincang apa entah.. siap kena buat presentation aku..
perghhhh ! bukan maen lagi nervous aku tadi.. terketar-ketar cam orang kena parkinson je.. HAHA~~pape pon prensent tadi senang je..HAHA ~~ first present memang agak nervous kot.. insya'allah.. lain kali tak nervous dah.. HOHO ~~

korang penah tak waktu present.. korang macam nak mati bagi penjelasan kat depan.. tapi , yang dekat belakang.. means , kawan-kawan korang lah.. buat muka camni ?

sumber : encik google :)

Apa agaknya perasaan korang eh ? HAHA~~
kalau aku.. abis je present.. aku tibai je sorang-sorang.. HOHO ~~
sabor je la..



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment