Saturday, August 20, 2011

hurmmm ~~



hari ini dah hari ke tiga aku pikir tentang masalah yang aku hadapi sekarang.. aku pun tak tahu apa puncanya sampai jadi camni.. kadang-kadang aku rasa cam nak maki je diorang ni.. tapi , entah lah.. bila tahap kesabaran aku dah lepas.. memang senyap la semua orang nanti.. jangan la sampai aku jadi setan.. aku dah cuba tuk buat yang terbaik.. kalau korang tak suka aku tak sini.. cakap je.. jangan la buat cam aku tak wujud.. aku tau.. aku ni suka menyusahkan korang.. mulut aku maen lepas.. tak de insurans.. aku tau maybe ada diantara korang terasa hati dengan aku.. tapi , cakap la depan-depan dengan aku.. susah ke ? bodoh betol.. korang ingat aku suka camni ? aku terseksa tau.. aku tak tau nak cita kat sapa.. aku tension ! cuba yang paham sikit.. korang ramai.. aku ? sorang.. hurmmmm~~

kadang-kadang aku rasa cam nak nangis bila aku pikir keadaan aku sekarang.. aku malas campur dengan korang bukan sebab aku tak suka.. tapi , sebab korang yang tak nak layan aku.. 
aku malas nak cakap banyak dengan korang sebab korang bukan dengar apa yang aku cakap.. aku cam halimunan je.. cakap sensorang , buat apa pon tak ada orang nampak dan nak amek tau.. aku tak suka hidup camni.. dan kalau korang suka hidup camni.. teruskan je la.. aku akan diamkan diri je sampai bila-bila.. aku tak kan cakap banyak dengan korang ag..
aku akan cakap apa yang patot je.. silalah fahami diri aku ni..
terseksa tau takkkk !


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

1 comment: