Thursday, August 11, 2011

hye-hye assignment ~~



aku seronok gila hari ni.. bila dapat tahu yang aku akan cuti raya untuk 2 minggu ! whahaha~~ **over nampak ! --' seronok dapat cuti panjang ni.. siapa yang tak seronok tu memang gila la.. balik raya , duk kat rumah.. 11 september baru datang sini agi.. wahhh ! best-best..
excited gila.. tapi , raya-raya jugakk.. assignment jangan buat-buat tak ingat nak buat !
HOHO~~

Assigment lak banyak GILA ** sengaja diboldkn.. nk cakap yang memang gila punya banyak !
HAHA ~~ bila teringat pasal assigment ni.. rasa cam nak demam pun ada.. memang terukkk ! HOHO~~ sabor je la.. dugaan bulan puasa.. aku suka cakap ayat ni bila kawan-kawan aku ada masalah.. HAHA~~ tapi , bila aku sendiri ada masalah.. aku protesss la ! cakap itu la ini la.. hahaha.. manusia memang camtu.. :D

sekarang pun dah dekat pukul 2.. aku kena pergi kelas lagi kejap lagi.. bertambah lagi assignment aku.. tak percaya tengok la.. mesti dapat punya assignment.. sekarang pun dah bertimbun.. bila la nak siap semua assignment ni.. HEHE~~ Ok.la ek..
aku nak berciap pergi kelas nanti.. cau sin ya ~~ boiboi..

**nanti mesti ada yang cakap , sempat lak aku update blog.. baek aku buat assignment je dari update blog ni kn ? HOHO~~ tuk pengetahuan kawan-kawan yang aku sayangi sekalian.. blog aku ni hanya untuk luahan perasaan aku yang terbuku je.. kih3.. cam teruk je bunyi.. dah la.. boiboi..


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment