Tuesday, August 16, 2011

lens , lens , lens


bila aku start pakai contact lens ! hari ni la.. HAHA~ tadi jalan-jalan dengan kawan-kawan aku dekat tesco.. then , ada sorang kawan aku ni.. mengada cakap nak beli lens.. so , oleh kerana aku pun teringin jugak nak pakai lens ni.. aku pun beli jugak.. warna biru.. comel woo~~
cam anak orang putih.. HOHO~~

first time pakai.. pedih gila mata aku.. cam nak buang je biji mata ni.. air mata laju je turun.. cam tengah tumbuk bawang merah.. haha.. meleleh air mata aku.. haha.. teruk kan ? memang first time pakai lens , jadi cam ni ek ? aku pun tak tau la.. sebab aku sendiri pon tak ada pengalaman...
ni je time nak mengedik nak pakai lens.. HAHA~

nak tengok tak ?
meh aku tunjukkan ek.. 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


HAHA~~ nampak tak ? sesuai tak agak-agak dengan kulit aku ? :D
peace yaw ~~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment