Tuesday, August 09, 2011

memang cari nahas !

perghhh ! benggang gila malam ni.. rasa cam nak potong-potong je manusia ni.. suka ambik kesempatan atas aku yang tak bersalah ni.. tengah-tengah bukak puasa boleh pulak dia call suruh aku pergi rumah dia sebab nak bincang pasal prensent Madam Aisyah esok !
perghhh ! gila kot.. aku yang duk syok gila makan sebab puasa.. senang-senang je nak suruh aku pergi rumah dia.. mentang-mentang dia tak perlu puasa ! ** manusia ni seorang yang bukan muslim ~~ HOHO~~ benci aku.. eeeeiiii ! benci ! benci ! benci la ~~~ cuba la menghormati aku yang tengah syok berbuka ni..

dengan kalutnya aku bersiap , solat maghrib apa bagai.. settle ! terus je pergi rumah dia.. aku pulak cam budak gila kena turun tingkat tiga dan naik balik tingkat dua sebab dia blok lain semata-mata latihan selama 10minit.. makk aiii ! memang cari nahas la dia ni.. aku dah sampai sana.. siap bergossip bagai dengan geng-geng dia.. nasib baik aku tak faham.. kalau aku faham.. memang mati la korang !



tak apa.. jaga la korang aku kerja kan nanti.. bodoh ! memang panas gila r aku.. pergi rumah dia.. duk sana tak sampai 10 minit.. dah boleh balik.. gila ke hapa ? kaki aku tengah sakit ni sapa nak urut ? meh la sini urutkan ! bodoh betul ! grrrr~~




mood aku malam ni memang tak baik ! sebab ko la cibai ! sialll !


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

1 comment: