Sunday, August 14, 2011

mintak ampun ye !


aku nak mintak maap dekat siapa-siapa je yang pernah aku tersakitkan hati ,
terkecewakan , terlukakan perasaan.. aku nak mintak maap ek..
aku tau , maybe ada yang tak tersengaja.. terbuat salah dengan siapa-siapa je..

malam ni , aku pun tak tau kenapa.. tiba-tiba terasa cam bersalah sangat-sangat kat seseorang..
rasa nak menangis.. nak peluk je orang tu..
 tapi , siapa ? HOHO~~ penat den duk pikir.. 
hmmm~~ 

siapa lah yang tiba-tiba terjadi mangsa aku tu.. maybe sebab tak dapat nak kawal emosi..
sampaikan main lepas je perasaan marah or perasaan pape je..
sampai kan aku lupa siapa je yang aku marah tadi..
rasa cam tak ada marah siapa-siapa..
tapi ,
kenapa aku rasa macam aku ada buat salah dekat seseorang..
siapakah orang itu ?
bagilah klue..
datang la merajuk dekat aku.. boleh aku pujuk atau mintak maap.. 
HOHO~~
jangan la buat aku terpikir-pikir dan rasa bersalah camni..
tak senang duduk tau tak ?
arghhh !
baik datang sekarang... sebelom aku telan ko !
HUHU~~
--'


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment