Tuesday, August 09, 2011

Pesanan ikhlas dari penaja ! :)

tengah pagi bebuta ni.. aku tak dapat tidur.. tak tau nak buat apa.. sebab petang tadi da tidur dari pukul 2 sampai pukul 6.. HOHO~~ kuatkan aku tidur ? biasa la tu.. penat namanya.. kih3.. dah sekarang ! tak dapat tidur pulakk.. online je la kerja aku pagi-pagi buta ni.. OK la tu.. dari tak buat pape je..

Ni nak cerita pepagi buta ni.. yang aku tengah benggang gila sekarang ni.. nak tau kenapa ? ha ! ni aku nak bagitau.. sebenarnya ! aku benggang bila aku da follow blogger tu.. tapi , dia boleh lak buat tak layan je.. sekurang-kurangnya.. datang la melawat blog aku ke.. nak follow balik ke.. ishhh ! gerammm ~~ ** nak gigit-gigit je blogger tu

yang lagi satu ni special sikit kes nya.. ada blogger ni.. nak suruh kita follow dia.. tapi , dia tak ada lak nak follow aku ke apa ! pergi kat shoutbox aku.. tulis " follow sini , follow me back uke ! '' atau '' i dah follow you , jangan lupa follow i balik ye '' aku baca je kat shoutbox , happy la kan dapat tambah followers.. tapi , check je jumlah followers tu.. sama je cam semalam.. tak de lak tambah-tambah.. serius ke yang blogger tu follow aku ? atau nak kencing aku je ? Bodoh seyh !
laen kali nak suruh aku follow tu , korang kena follow aku dulu..kasi keluar gambar korang kat sana.. baru aku follow balik uke ! kalau takk.. sorry ! aku takkan follow korang.. HOHO~~

lepas ni , rajin-rajin la ye korang follow blog aku.. nanti aku follow korang balik.. bukannya aku tak follow.. tapi , kalau da betul-betul tak dapat dikesan ke.. memang aku tak follow.. yang tu aku mintak maap bebanyak.. bukan tak nak follow.. tapi , tak dapat nak follow..HOHO~~ 

ni je pesanan aku.. 
ditaja oleh : Nur Athirah Bt Yahya ! ceewahhh ! buang tabiat apa pepagi ni ? tak ada keje ke ?


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment