Sunday, August 07, 2011

Senaman si Tommy ~~


tengah tension-tension.. otak blank nak buat assignment pon tak lepas.. bukak je youtube..
buat senaman si tommy ni ha ! dapat jugak longgar-longgarkan skru tangan ngn kaki tu..HAHA ~~ seronok jugak senaman petang-petang camni.. senaman ni senang je.. takda la sampai berpeluh-peluh.. ni kan bulan puasa.. buat je senaman ni.. lima , enam kali pun takpa. tak susahnya.. gerak kan tangan ngan kaki je.. comel sangat.. kalau tak jumpe jugakk.. cari je video chicken dance.. pon menarik.. boleh je nak goyang-goyang.. HAHA ~~ comel sangat..

ingat balik kenangan dekat sekolah , bila hari ko-kurikulum ke.. hari sukan apa-apa ke.. nak warming-up badan guna je lagu chicken dance.. senang.. tak yah da warming-up guna cara tranditional ! cewahh ! tranditional sangat ke ? atlet negara warming-up pun cara lama je pon.. HAHA ! biar la.. sekolah aku je yang warming-up pakai lagu chicken dance.. HAHA ! senang , tak payah susah-susah kena kira 1.. 2.. 3.. 4.. sampai 8.. dahtu , amek masa yang lama lak tu.. kesannya , sama je.. HOHO ~~ krem jugak kaki bila kena lari jauh-jauh.. nak buat camne da mengada-ngada.. kih3..


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment