Sunday, September 04, 2011

Selamat Hari Raya :)


Da abis raya dah.. aku lupa nak update blog.. HOHO~~ and aku pon lupa nak wish 
SELAMAT HARI RAYA , MAAP ZAHIR & BATIN
dengan korang !
aku da nyanyuk ~~
maap la ye..
banyak ke korang dapat duet raya ?
aku dapat banyakkkk !
nak tau tak bape banyak yang aku dapat ?
biarlah rahsia~~ kang ada yang jeless
mintak belanja lak ! :P
tengah pikir jugakk.. duet raya banyak-banyak ni nak buat apa ?
hurmm~~
**cam banyak sangat-sangat je :D

sepanjang raya ni.. memang aku buzy..
buzy sangat-sangat..
Raya Pertama - 
biasala kan.. balik kampung~ ronda-ronda kat kampung.. jumpa kawan-kawan kat kampung.. mintax maap dengan pakcik makcik kat kampung.. mintax duet raya dekat pak/mak sedara yang terdekat.. biasa la tu kan.. $$
Raya Kedua - 
rumah aku ada buat open house.. mak aku masak sup tulang ~~ ajak kawan-kawan datang beraya.. layan orang sana sini sampai malam.. penatt woo~~
Raya Ketiga - 
Sepupu aku kahwin kat kampung ~~ pagi-pagi ag da balik kampung.. aku lak jadi bodyguard pengantin.. biasa la tu.. memang kerja aku sejak dua tahun lepas.. asal sepupu sepapat aku kahwin je.. aku yang kena jadi bodyguard pengantin.. kerja ni special sebab kerja aku berdiri je depan bilik pengantin.. nenek aku cakap.. pengantin kena ada bodyguard.. senang nak suh amek pape.. HOHO~~ ni bukan bodyguard namanya ni nek.. ni namanya khadam ! --'
Raya Keempat -
Aku pergi picnic dengan family aku kat pantai cahaya bulan ~~ makan angin pantai dihari raya~ biasa la tu.. da boring tak tau nak pergi mana.. datang je hirup udara pantai.. segarr~~
Raya Kelima - 
Aku pergi kenduri kawan aku dekat Kuala Kubur Besar , Bachok dengan kawan aku and the special one my B :D
B aku pon jumpa kat KB.. terpaksa naek bas dari rumah ke KB.. penattt~~ tapi , hepi sebab dapat jumpa insan tersayang ~~ rindu dia ♥ ♥
Raya Keenam bersamaan hari ni.. 
duk umah je.. tak da pergi mana.. bangun pon lewat je pagi tadi.. nikmatnya tido ~~ tambahan lak dapat mimpi yang best-best.. HAHA~~

ni je la cerita aku sempena hari raya ni..
aku nak ucap ag sekali..
SELAMAT HARI RAYA , MAAP ZAHIR & BATIN :))


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment