Thursday, October 13, 2011

aku seru nama kau, Wahai DEEPAVALI ~~


sekarang aku tengah khusyuk duk kira hari cuti je..
aku da start malas nak g kelas da ni..
da start perangai form 5..
jadi budak jahat..
itu dulu..

tapi,
sekarang... 
ada la jugak terasa sikit-sikit malas tu..
dua minggu lagi cuti..
lamanya cuti..
cuba teka cuti apa ?
HAHA~~
cuti deepavali..
leh dapat duet raya tak ?
classmates aku ramai india..
kalau tak dapat duet raya pon..
dapat maruku pon kira OK la..
dari takda langsung..
HAHA~~

sekarang pon BFF aku pon
india.. 
first time aku ada kawan india...
diorang OK ! 
tapi,
bila aku ada dengan diorang..
aku rasa cam aku ni "adik"
perangai ngada-ngada tu jadi lebih sikit..
sikit-sikit nak vino & thila yang buat..
kecian diorang..
diorang sangat-sangat OK !
aku suka ~~

Ok !
kembali ke topik asal !
aku nak cuti Deepavali..
aku nak balik KELANTAN !
aku rindu mak :(
aku rindu adik-adik aku :(
aku rindu katil aku :(
aku rindu semua yang ada kat KELANTAN ~~
tunggu aku balik ye..
memang da rindu tahap cipan da ni..
rindu sangat-sangat..
tak pernah rasa camni..
aku nak balik !
kalau boleh.. harini jugak aku nak balik KELANTAN..
tapi, takda orang nak sponsor tiket..
hmmm~~
sabor je la..
muncul la cepat sikit deepavali..
aku nak balik KELANTAN ~~



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment