Monday, October 31, 2011

nothing !


awak,
thanks sebab buat saya berharap dekat awak !
thanks sebab buat saya kecewa dengan awak !

awak tau tak ?
saya tak boleh tidur bila pikir kan awak..
tapi,
awak selamba je kan ?
awak mesti tengah seronok kan sekarang ?
awak tak paham perasaan saya kan ?
saya da call awak
beerpuluh-puluh kali tau akk ?
da naek lenguh tangan saya ni,,
tapi,
de awak pikir pasal saya ?
salah ke saya nak amek berat pasal awak ?

kalau awak tak sempat nak angkat call saya sekali pon..
awak mesej la saya,,
saya tak suka awak buat saya cam ni..
saya tertekan !
awak !
tolong la !
jangan buat saya camni..
saya sakit hati..
saya kecewa gila babi dengan sikap awak tau takkk ?
tolonglah paham !



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment