Sunday, October 16, 2011

Penat Merantau ~~


Semalam 15/10/2011
aku keluar dengan housemate aku..
tiga orang je..
yang lagi 3 orang balik rumah..
untunglah kan rumah dekat..
HOHO~~
ni nak citer sikit..
semalam kiteowg keluar pergi TS
sangat jauh perjalanan tu..
HUHU~~
penat den..
aku taknak citer perjalanan aku.. 
HAHA~~
kowang just tengok gambar ye uke !
malas cakap banyak..
penatt :))
ni semua gambar kiteowg dekat TS..
upload ckit je..
malas nak panjang kan entry ni.. 


Domo ni besar sangat-sangat.. comel uh~~ bak kata b..
ni bokbon air.. makan budak.. sbb mulut dy besar.. :P


Ni dengan housemate aku.. nama dy Ira.. dy nak beli bear..
sbb bear yang dy selalu peluk.. adik dy amek..
so, dy cakap.. malam-malam tak selesa nak tidur sebab takda bear yang boleh  dipeluk :)


ni pon dengan Ira jugakk.. kiteowg makan dekat ........
aku lupa la apa nama kedai uhh.. HOHO~~
nanti aku ingat aku gtau balik ye..


nampak tak ?
Domo tu ag besar & gemuk dari aku..
best uhh kalau dapat peluk.. hehe..
yang baju biru tu
 housemate + roomate + coursemate + schoolmate aku ..
HAHA~~
semua mate bagi kat dy je..
dia lah zunnuratikah..
ni je aku nak cakap..

peace yawww !


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment