Saturday, November 19, 2011

Cuti Sem ~~


heyy dear,
aku sekarang tengah cuti semester !
Happy semester break ya !
HAHA~~

sebenarnya aku taktau nak buat apa kat umah ni..
bosan la..
kawan-kawan yang kat kelantan ni..
semua da sambung study kat UITM second intake..
so,
sekarang just tinggal aku je kat sini !
arghhh !
bosan la..
taktau nak pergi mana..
takda kawan nak teman jenjalan..
bosan~~
bosan~~
bosan~~
**padahal semalam da keluar ngn family ~~ :D
alahai..
family.. family la..
kawan.. kawan la..
boyfriend.. boyfriend la..
:D
gatai noh !
bukan gatai..
tapi,
RINDU
rindu yang amat sangat kat kawan-kawan..
aku cuti sem..
diorang sambung study..
:(
nanti aku da nak masuk 
second semester bulan 12..
agylah takleh nak jumpa..
hurmmm~~
nak kuar ngn boyfriend..
dia malu..
HOHO~~
ajak bukan maen agy..
tapi nak wt camne..
pemalu.. :D
pemalu la sangat kan..
sebenar dia g KL semalam..
ngn ayah dy..
ayah dy sakit ~~
saya doakan ayahnya sihatsihat sahaja..
moga panjang umur ye pakcik :)

23.11 ni aku naek KL balik..
sebab aku da join
KEM KEMBARA ALAM RIMBA
yang dianjur oleh pihak UNISEL..
sebab aku tau keje aku cuti sem ni just duk umah je..
so,
aku join la kem uhh..
dapat jugak berjalan..
kem ni start 25.11 sampai 30.11 tau..
kat Kem Terenggun, Kuala Lipis, Pahang..
berdekatan dengan tempat ayah aku kerja..
boleh la ayah aku datang melawat hari-hari..
jangan jeles suda 
:P
boiboi..




Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment