Monday, November 21, 2011

Last-last cancel jugak !



aku baru dapat tahu tadi,
kem yang aku nak pergi 25 november ni..
ditunda ke 4 disember sampai 9 disember..
memang tak la kan,
kalau aku nak pergi !
dah la 9.12 bufday aku..
aku nak celebrate ngn family aku !
hurmmm~~
sedih la...
aku da bosan nak mampus da ni kat umah !
aku taktau nak buat apa..
hurmm~~
cilakak betol la !

tiket pon da beli..
takkan aku nak g jual balik tiket uhh..
dapat separuh harga je kot !
arghhhh !
laen kali gtau la awal-awal.. 
hurmmm ~~
bosan la aku kat umah nanti..
pe patot aku buat..
nak kerja..
da tak boleh..
memang membuta je la keje aku sampai masuk sem dua..
HAHA~~

nak keluar jenjalan pon takda yang nak teman..
rasa cam nak g melawat kawan-kawan aku
kat UITM je..
HEHE~~
boleh ke senang-senang je g melawat diorang ?
akan aku cuba nanti..
whahaha..
rindu nya kat kawan-kawan aku !
bosan gila aku umah tanpa kawan-kawan !
kowg tunggu la aku datang melawat korang ye..
minggu depan !
HAHA~~
:P



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment