Friday, November 11, 2011

nasib badan lah ~~


heyy dear ,
aku tengah bosan ni !
tak tau nak buat apa !
duk rumah sensorang je ni..
housemate laen ?
dua owg da start cuti sem..
sowg g dating ~~
sowg tido ~~
sowg lagi ?
hilang ! 
**sebenarnya taktau g ane :D

sebenarnya,
aku nak cerita yang aku excident hari isnin baru-baru ni..
:D 
percaya tak ?
HAHA~~
takleh percaya kan ?
nak tengok gambar tak ?
nanti lah aku upload..
nasib baek tak cedera teruk sangat..
dandan je pon..
lebamlebam kat kaki, pipi & tangan je..
tak teruk pon..
tapi sakit uhh..
bukan maen lama ag nak baek..
sekarang ni pon tengah sakit..
walaupon dah lima hari berlalu..
patahpatah takda..
nasib baek aku ni strong !
HUHU~~
**strong lah sangat~~ bak kata my b :)

korang tengok je la picture ni..
HAHA~~
harapharap owner kereta uhh tak bukak blog aku !



punca excident disebabkan nak elak moto..
HOHO~~
last-last terjun parit..
nasib baek bukan aku yang drive
tak pasal-pasal..
lenyap RM2300 kena bayar kat owner uhh~~
kereta sewa.. maklumlah..
nasib baek owner uhh baek..
tak melenting !
sowii ye bang !
kereta tu pon da siap baiki..
dah keluar bengkel da pon..
HEHE~~



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment