Friday, December 02, 2011

aku rindu Mak la ='(


morning dear,
sekarang dah pukul 5.08am..
aku tak dapat tido la..
aku rindu mak aku..
hurmm~~

semalam pukul 10.30pm..
aku, abg, ngn adik-adik aku anta mak kat stesen bas..
mak nak pergi Kuantan..
interview keje kat sana..
mudah-mudahan ada la rezeki kiteowg kat sana nanti ye..
jadi owg pahang la aku nanti..
HOHO~~

aku tak dapat tidur..
dari semalam agy aku tak tido..
maybe sebab risau kat mak aku kot..
aku tak penah rasa kena tinggal camni au ?
selalu je nak g mana-mana mak mesti bawak aku..
tapi,
kali ni kena tinggal lak..
mak cakap..
"takkan nak g interview pon kena bawak anak"
hurmmm~~
risau la.. 

Ya'Allah,
lindungilah ibuku..
lindungilah beliau dari segala musibah..

aku da tak dapat pikir apa da..
risau sangat..
da la mak aku pergi sensowg..
hurmm~~
owg nak teman,
dia lak taknak..
jaga diri baek-baek ye mak..
semoga selamat sampai & selamat kembali =)




Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment