Friday, December 16, 2011

nak cari simpati owg pon agak-agak la !


ni nak cerita ni,
yang aku tengah benggang gila kot dengan minah sorang ni..
kang aku cakap BODOH kang,
dia jugakk yang marah..
menyusahkan owg je..
kecik-kecik taknak MAMPUS,
dah besar, menyusahkan owg pulak..
dah lah menyusahkan,
leh lak g buat cerita kat geng-geng dia yang kiteowg ni semua
tak amek kisah pasal dia..

haktuihhh !
kiteowg bukan maen baek agy layan kau,
kau dandan je kutuk kiteowg ye..
kalau ye pon nak cari simpati owg,
bia bertempat la..
ni agak-agak la..
mencemarkan nama kiteowg je..
ko nak tagih simpati pon..
bia la kena atas diri ko sowg je..
ni tak..
habis kiteowg kena..
babi betol !
kang tak pasal-pasal kena cili ngn aku..

memang pasni,
aku takkan buat baek agy la dengan kau..
kau tengok la..
jangan cakap kiteowg yang taknak layan kau..
tapi,
sebelom tu,
kau sendiri kena pikir pe yang kau buat kat kiteowg..
sial betol la ! 
eeeeiii..
geram betol aku !



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment