Sunday, January 29, 2012

hurmmm ~~


heyy,
aku baru je habis cuti,
seminggu je..
duk umah xleh buat pape..
bosan.. 
tenet pon takde..
haram betol !
angpau pon dapat sikit je CNY taun ni..
hurmmm~~

bila pikir balik,
semua owg hepi kan ?
bila dapat cuti panjang,
balik umah..
hurmm~~
tapi,
aku TAK kot..
buat apa je balik umah,
kalau asyik dengar owg perang mulut,
aku bosan la..
stress tau tak.
aku taktau da nak buat apa bila kat umah..
parents asyik gado je..
maybe korang nampak.
aku hepi je kan ?
ceria selalu..
korang taktau..
aku stress..
aku ada masalah family..
bila parents gado je..
anak-anak mesti babitkan sekali..
kesian lak,
aku tengok adik-adik aku..
tambah-tambah yang last sekali uh,
hurmmm~

Ya'ALLAH,
lindungilah keluarga aku..







Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment