Friday, February 10, 2012

yeah ! aku tengah benggang ! so ? what ?


hey peeps,
skunk da pukul dua pagi..
rajin kan aku update blog..

yeah !
aku tengah sentap skunk..
bukan setakat sentap je..
aku benggang gila BABI dekat someone ni..

aku tak reti nak cakap..
someone yang aku hormat selama ni..
tetiba,
buat aku camni..

ko memang TUA dari aku kan ?
setiap kali ko gado dengan sape2 je..
ko mesti bangkitkan umur ko kan ?
and skunk aku nak tanya..
macam ni ke cara orang yang lebih TUA
and matang..
selesaikan semua masalah dengan
baling-baling kerusi,
tendang-tendang pintu bilik aku..
camtu ke ?

hey pompuan..
orang matang takkan bertindak melulu..
sorry sikit..
WTH !
ko nak salahkan aku benda ni ?
benda takkan berlaku kalau takda batu api..
lantak kau nak buat apa..
yang penting lepas ni..
aku taknak kisah pasal kau da..
it's OVER !
aku tak perlu kan kakak macam tu..
memang selama ni,
aku hormat kau sebagai kakak aku..
tapi sekarang..
takda ag..
lepas ko baling kerusi tu..
pandai-pandai la ko pikir..
p mampus la kau ~~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment