Sunday, April 22, 2012

dugaan melanda :'(


sekarang musim cuti sem,
bosan nya kat rumah..
taktau nak buat apa..
hari-hari kena buat benda sama je..
bangun, mandi, masak, tengok tv, online, tidur..
ni je runtin harian aku....
sangat~ sangat~ membosankan..

tapi,
kena jugak kemas-kemas barang..
hujung bulan ni,
kena pindah..
and,
banyak yang berlaku dalam family ni..
nak cerita pon susah..
hanya mampu berdoa..
moga Allah lindungi family ni..
hurmmm~~
kena tabah harungi semua ni..

hari ni jugak,
aku dapat tau cerita yang sangat mengejutkan..
sangat-sangat mengejutkan..
tapi,
taktau benda tu betol ke tak..
susah nak cakap..
sebab takda bukti..
harap-harap tak..
hurmmm~~

p/s : encik hati, saya perlukan awak, ye, awak, 
saya nak cerita semua masalah saya kat awak.. 
saya tak mampu nak simpan semua ni sensowang.. :(
saya rindu awak.. 


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment