Sunday, April 08, 2012

sama-sama kena tahu =P


tadi,
aku bukak facebook kawan aku..
tetiba nampak ni..
baca la..
and
sama-sama kena tahu..




Kepada Encik Hati : Thanks sebab sayang kita.. thanks sebab tahan dengan perangai kita..
bia pon seteruk mana kita gaduh.. awak tetap sayang kita kan ? :D
and
lagi satu,
awak kena tahu,
kenapa saya mara awak 
setiap kali awak mintak nak hisap rokok..
sebab saya sayang awak..
saya nak hidup dengan awak lama lagi..
bukan hari ni je..
awak kena paham..
saya taknak awak sakit sebab merokok..
tapi,
saya tau susah untuk awak stop merokok kan..
hurmmm~
kalau boleh,
saya nak sangat awak stop merokok..
tapi,
saya tak paksa awak pon..
semua kehendak awak..

yang penting,
tak kira la..
awak cam mana sekali pon..
saya tetap sayang awak..
selamanya..
:)



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment