Sunday, April 08, 2012

susah ~


hurmmm,
tengah duk sensorang dalam bilik ni,
macam-macam la nak dipikirkan..
yang tak patot pikir pon keluar jugak..
alahai~~
pening pulak pikir masalah ni kan..

masalah sekarang ni pon,
pasal "kawan"
ye ! kawan..
susah nak jaga hati kawan ni sebenarnya..
kalau boleh..
kita taknak hati kawan or sesape je terluka sebab kita kan ?
tapi,
kadang-kadang..
cara, tingkah laki yang kita buat,
boleh menyakitkan hati orang terdekat kita..

dulu elok je berkawan..
masing-masing masalah kongsi sama-sama..
tak pernah nak touching-touching..
tapi,
tu semua dulu..
manusia mudah berubah..
ye.. berubah...
cepat sangat masa berlalu..
hurmmm~
taktau apa yang tengah dia pikirkan..
susah nak jaga hati kawan..
tak peduli bukan bermaksud tak sayang..
yess ! the correct words to say !
aku bukan taknak peduli pasal kau..
tapi,
kau yang taknak aku tau pasal kau..
then,
kau mula tinggalkan aku..
bia aku rasa bersalah sensorang..
dan 
kau pulak ?
happy je kan ?
aku taktau nak cakap apa da..
serius aku touching gila ngn kau !
thanks "kawan" buat aku camni !


**kawan yang baik akan selalu bersama kawannya, tak kira susah ataupon senang..
tapi, bila dia senang dia cari aku.. bila dia susah dia yang taknak cari aku ? 
camne pulak eh ? bukan aku yang taknak tolong dia.. dia yang taknak bagi aku tolong dia..
sedangkan, aku da cuba untuk tolong dia ! hurmmmm ~ 


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment