Monday, May 14, 2012

kekuatan aku adalah mak =')


hye korang !
da seminggu semester 3 ni start,
tapi, 
harini baru aku muncul kat unisel tercinta ni..
tercinta ke ?
HIHI~~
bia pon, jasad aku ada kat unisel ni,
tapi, hati dengan mata aku tetap kat umah..
kenapa ?
pemalasnya budak bertuah ni
:D
bukan pemalas la..
I have my own reason for doing this
aku nak sentiasa berada kat sisi mak aku..
aku nak protect mak aku..
aku taknak jadi pape pon kat mak aku..
:'(
kejam nya manusia sekarang kan ?
sanggup menjatuhkan seseorang demi kepentingan diri sendiri..
yesss !
memang sangat-sangat jahat..
sangat-sangat kejam !
anda memang KEJAM !
arghhhh !
sapa tak marah,
kalau ada orang nak kenakan mak kita kan ?
aku pon marah !
aku tak sangka..
aku tak percaya..
orang yang selama ni..
aku hormat..
sebagai seorang ketua..
tapi,
hancur, barai dalam sekelip mata je..
Ya, ALLAH !
tabahkan lah ibu aku..
kuatkanlah dirinya untuk menempuh dugaan ini..

Aku tau,
mak aku mampu tempuhi semua ni..
aku akan selalu ada dengan mak aku..
aku taknak terjadi pape dekat mak aku..
bertahan la selagi mampu..
kekuatan aku adalah mak aku..

Terima kasih Ya, ALLAH..
kerana telah bagi kekuatan untuk aku lindungi ibu ku..

I'm always LOVE YOU MOM..
forever :')



Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.