Thursday, June 28, 2012

Diploma in TESL *3B












Ni nak cerita sikit, kat atas ni semuanya gambar-gambar budak kelas aku.. yelahh ! dak kelas kat UNIVERSITI ni habaq hang ! HAHA~~ seronok kan kami ? 
mana tak seronok nya.. last kelas untuk semester 3 
and akan menghadapi final exam minggu depan..
GOOD LUCK ye kawan-kawan :D
bia pon dalam kelas ada yang tak pernah bertegur tu..
takpe la.. aku wish goodluck jugak kat anda-anda semua~


*perhatikan aku kat celah-celah tu, asal aku senyum je.. tutup mata.. aku rasa da bukak luas-luas da mata tu.. aduii.. semua tujuh gambar ni.. aku pejam mata.. tak paham betol la..

tengok gambar bawah ni :D
dalam bulatan tu la aku :D




Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

2 comments:

  1. haha.. da edit balik post ni.. tengok picture yang kat bawah sekali :D

    ReplyDelete