Sunday, June 24, 2012

Giveaway Aku Suka Saya Benci by Dieya


5 perkara yang aku suka :-
♥ Senyum selalu kerana senyum itu sedekah kan ? :D
♥ Bila aku follow blogger laen & blogger tu follow aku balik :D
♥ BerBBM dengan boyfriend tersayang ♥
♥ Lepak dengan member-member
♥ Cari pasal dengan housemate tersayang :D

5 perkara yang saya benci :-
♥ Bila kena marah
♥ Bila ada orang hisap rokok depan saya
♥ Bila ada orang tak puas hati and suka cari pasal !
♥ Bila topup habis time tengah syok bergayut dengan buah hati :D
♥ Bila result exam teruk and kena bebel dengan mak !




Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

2 comments:

  1. http://yummycoklet.blogspot.com/2012/06/giveaway-aku-suka-saya-benci-by-dieya_24.html.. dri segmen sama... :-) singgah sini..done follow...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks follow.. done follow you back darla :D

      Delete