Friday, June 22, 2012

presentation D=


semua da tidor ek ? bia la.. aku tak kisah pon.. aku nak update jugak blog aku ni ha.. pagi-pagi buta ni.. aku tak dapat nak tidur la.. hurmmm~ walaupon dah menguap berpuluh-puluh ribu kali.. aku still tak dapat nak tidur.. 

mana tak nya, aku ada last assignment yang perlu aku present bila matahari muncul pagi esok.. argghhh ! mati mati.. aku taktau nak present apa.. carrymarks sangat penting buat masa sekarang.. tapi, mampu ke aku nak buat presentation tu jadi OK ? OK means jadi yang terbaikk.. harap-harap la.. tapi, aku takot.. aku takot aku tak mampu.. camna ek ? hurmmm~ someone boleh tolong tak ?

bila redah je guna bahasa melayu, boleh je.. aku tak kisah pon.. tapi, bila nak berbahasa inggeris ni.. aku kaku.. nak cakap apa pon.. kena pikir dulu.. betol ke tak apa yang akan aku sebut tu.. hurmmm~ nama je budak TESL.. tapi, sebenarnya lemah bab-bab speaking BI ni.. aku segan la.. nanti bila salah cakap, orang gelak-gelak kan aku.. camana ? malu la..

aku ni, kalau pasal something yang penting ada la yang tak kena.. malu la.. taknak la.. malas la.. semua nya la.. bila tang main.. laju je.. tak sempat orang suruh.. aku da buat.. nampak sangat kan ?  
athirah athirah.. bila nak matang.. perangai cam budak-budak.. padahal da boleh kawen da..
hurmmm~

aku harap esok, aku boleh buat.. tak kira la jadi apa.. asalkan aku mampu.. present.. kawan-kawan group aku pon da bagi semangat macam-macam da.. aku taknak hampa kan diorang.. tapi, aku takleh nak sembunyikan perasaan malu aku ni.. camna ? help ! help ! maluuuuuuu~ pergi la maen jauh-jauh.. aku nak present nanti.. tolong la... 

k,la aku nak hafal dialog jap... boiboi... gudnite.. tido leklok ! muahhhxxx !

awak, saya takleh tidor la, nantikan terlajak lak.. da la kena bangun pukul 8.30 pagi.. nak buat camana ? jawabnya, saya takleh tidor la.. awak jangan marah tau.. saya update blog ni pon.. nak bagi cerah mata ni.. sayang awak sangat-sangat.. :D


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

4 comments:

  1. just shoot the word la..pegi mampos la org nk gelak..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. nak buat camne.. saya pemalu orang nya :D

      Delete
  2. oh,student TESL ek?Good Luck:))
    fira follow sini juge^^

    ReplyDelete
  3. yup !
    thanks fira..
    semua berjalan ngn lancar :)

    ReplyDelete