Tuesday, September 04, 2012

setelah sekian lama :D

haiii evelibadi ! 
rasa macam dah lama tak update belog ni... 
jangan cakap nak update belog la, bukak laptop ni pon tidakk.. 
mana taknya, dah busy je memanjang..
busy ke cik kak oi ! HIHI~
sebenarnya, takda la busy sangat-sangat.. 
cuma keadaan dan masanya tak mengizinkan..
hampir dua bulan jugak belog ni terabai.. 
sorry la kat sesapa yang follow aku, 
aku tak sempat nak follow balik atas sebab-sebab yang tertentu.. 
salah satunya adalah lappy problem ! sowii ek !
 jangan mara tau, nanti kita belanja choki-choki.. takmau mara-mara k :D
rasanya, tak terlambat lagi untuk aku wish SELAMAT HARI RAYA ! 
yeayyy, raya ! seronoknya kan ? 
tapi,
raya tahun ni raya yang tersangat-sangat la tak bermakna
sebab, aku tak raya pon !
macam-macam yang terjadi..
mak and ayah aku dah disahkan cerai masa hari kedua puasa ! 
then, time cuti raya tu, 
aku, mak and adik-adik aku balik rumah nenek aku kat negeri bernombor sembilan..
bila dah balik rumah nenek aku a.k.a mak kepada mak aku..
memang tak raya la aku and adik-adik aku..
sebab yang utamanya,
nenek aku ni CINA manalah nak sambut Aidilfitri.. 
tapi, kiteowg tetap dapat duit raya tau..
dari auntie-auntie and uncle-uncle kteowg.. HIHI~~
tapi, pagi raya tu macam takda pape..
biskut raya pon takde.. lemang ngn ketupat jauh sekali..
HOHO~
tapi, tu semua da lepas.. 
perkara yang lepas jangan dikenang..
biarlah raya tahun ni tak semeriah raya-raya yang sebelum ni..
asalkan aku, mak and adik-adik aku baik-baik je.. :D
and lagi satu, tahun ni takda entry meragam dipagi raya k..
jeles lak tengok belog orang lain :'(
then, untuk pengetahuan korang jugak.. 
selesai je cuti raya,
aku dah start masuk semester 4..
Alhamdulillah !
result aku semester 3 meningkat daripada jatuh mendadak macam semester 2 dulu..
sekarang semester 4..
kena belajar rajin-rajin la..
ada lagi 3 semester sebelom habis diploma ni..
cepatnya masa berlalu..
mudah-mudah semester ni..
aku rajin la ke kelas ye..
takmau jadi malas-malas k..
:D
tapi, semester ni,
dah takda orang yang nak kejutkan aku untuk pergi kelas..
sedeyhh ! kena la berusaha sendiri..
jangan bergantung sangat kat orang tau..
mulakan hidup baru ok !
chaiyokkk athirah :)


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment