Monday, November 19, 2012

assignment ! blurrr kejap ~~


hello kawan-kawan,
rindu aku tak agak-agak ?
mesti rindu kan ?
*perasan betol minah ni, entah owg ingt tak kt engkau tu :D
perasan sekejap sambil buat muka tak malu..
biarlah, pheduli hape aku, dah blog aku, miahahahaha :P

tak lama aku tinggal blog ni, ada la jugak dalam 2/3 bulan..
aku busy la oiii ! tambah-tambah sekarang ni, aku tengah semester 4, eh, penghujung semester 4 ok !
harap maklum dan bakal menduduki final exam dalam masa 3 minggu lagi..
aiyookk ! exam lagi ! penat den, kenapa banyak exam yang perlu aku hadapi ni..
dengan assignmentnya entah kemana.. aku pon tak tau..
sekarang, masalah melanda lagi, bila aku kena hadap mikroteaching untuk setiap kelas dalam 2 minggu yang terakhir ni..
YA'ALLAH ! kuatkan lah aku ! tak sanggup aku nak hadapi benda-benda sebab aku kena sendirian..
takde gang ! ahhhh ! aku tak suka !

sekarang ni.. aku cuba untuk siapkan lesson plan untuk kelas Mr. Lim..
yang sepatotnya kena hantar ESOK ! harap maklum ! ESOK ok !
tapi, aku baru siapkan suku je..
sebab takda idea.. 
tolongggggggg ! tolongggggg !
aku nak idea ! *overnya minah ni ! * blushing kejap, tahan malu !

suara sumbang datang,
ko ni tyrah, mintak tolong dalam blog, macam dia boleh tolong ko je kan ?
tak reti-reti nak berusaha, ada internet, mintak la tolong kat sugar daddy a.k.a pakcik google ko tu... kan senang ! haiiseyyy !
mood nak siapkan assignment ni stabil balik da.. huahuahua !
aku chow dulu !
assignment lagi penting ! bukan blog ni leh tolong aku lulus exam pon ! wekkk !

p/s : blog sayang, jangan sentap eh ! cintaku hanya untukmu sahaja ! nanti bila free, jumpa lagi eh ! dadadada 
* bila minah ni masuk ayorrr ! cenggini la jadinya ! bala bala ~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment