Friday, November 23, 2012

Segmen Kenal-Kenal Bersama Aisyah Humaira'

Syarat :

- Buat post & letak header Niera (linkkan ke entry ini)
- Letak link entry di kotak komen entry Niera yang ini
- Letak serba ringkas mengenai diri anda dalam entry anda supaya boleh kenal.
- Kalau rajin boleh follow blog / Like Fanpage kat sidebar blog Niera tu (tak de paksaan)
- Kalau rajin lagi boleh tag blogger lain

 TARIKH TUTUP : AHAD ( 25/11/12 ) JAM 10 MALAM !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Nur Athirah Bt Yahya
 My teacher called me, Athirah. 
My friends called me, Tyra, Athy and Nur !
My enemy called me, Pirahhh !
My family called me, Angah sebab saya anak kedua.
 Sweet dan sour 19teen on 2012.
  Lahir pada 9th December.
 Asal dari KELANTAN !
 Has taken by someone !
 Study kat Universiti Selangor.
 Amek course Diploma in Teaching English as a Second Language.
 Amek course tu, walaupon tak suka jadi cikgu sebab jadi cikgu ni sangat la susah dan penat !
 Kadang-kadang baik, kadang-kadang jahat.
 Kadang-kadang pendiam, kadang-kadang kecoh.
 Suka bagi nasihat kat kawan-kawan yang ada masalah, tapi, bila masalah sendiri, tak boleh nak selesaikan pulak :D
 Adik-adik saya, tak suka saya, sebab saya ni mulut takleh simpan rahsia, bila diorang cerita kat saya, saya bagitahu mak.. ( kakak yang baik ) *perasan kejap :D
 Adik-adik suka cakap yang ni penyibuk, sebab bila adik saya tengah on call, saya suka curi-curi dengar.. 
 Saya penghibur hati dan bodyguard mak saya, bila saya cuti semester and bila ada kat rumah.
 Mak saya percayakan saya, sebab saya kan kakak, dan adik-adik suka jeles dgn saya :D
 Kawan saya suka cakap saya ni hyperactive, bila tak reti nak duk diam-diam.
 Orang yang tak kenal saya, selalu cakap saya garang sebab muka saya bila tak senyum nampak garang dan blur !
 Saya suka buat muka blur, bila saya duk sorang-sorang, baru takde orang berani tegur and ngorat ! nanti boifren jeles :D
 Saya suka buat lawak bodoh, bila ada kawan saya tengah marahkan saya, nanti tak jadi marah, bila dengan cikgu tak boleh.. nanti kena lagi teruk :D
ni je sedikit sebanyak kisah hidup saya yang boleh saya discribe sendiri.. Hehe :D
orang minta simple je, saya bagi karangan pulak ! alahai !
agak diterima tak ? :D
Sekian terima kasih !


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

6 comments:

  1. Singgah blog akak. Nice blog dear. Followlah saya balik kalau sudi..

    http://budaksekolahpunyablog.blogspot.com/2012/11/segmen-kenal-kenal-bersama-aisyah.html

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama. maaf lambat bals kunjungan :)

    http://dearbudakjahat.blogspot.com/2012/11/segmen-kenal-kenal-bersama-aisyah.html

    ReplyDelete
  3. ehh kita kembar terpisah ke .sebijik laa perangai kita :))
    salam perkenalan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan jugak..
      best kalau betol ada kembar kan kan ?
      boleh sharing2..

      Delete