Monday, November 26, 2012

tak sangka :D


aku rasa macam dah lama tak buat biodata sendiri ni..
kalau tak silap,
last time aku buat biodata ni masa form 5 kot.
tu pon ringkas-ringkas je..
tapi,
2/3 hari lepas,
sempat pulak aku join segmen dari salah seorang blogger ni..


*click banner for more info :)

bila dah lama sangat tak discribe diri sendiri ni, 
tiba-tiba join segmen ni, macam hover la nak discribe diri sendiri..
nah ! hamek kau.. baru tahu bakat terpendam aku..
ececece.. pasannya anak orang ni !
baca lah aku punya BIODATA ni ! :D
jangan terkezut pulak !!
panjang gila, padahal, akak niera mintak yang simple-simple je.. HEHE ~

anyway, thanks to akak niera sebab pilih blog saya ni :)
tak sangka karangan saya ni boleh buat akak gelak ~


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment