Tuesday, December 04, 2012

Pengajian Malaysia ! please be nice with me ok :)

dua hari lepas,
aku dah start final exam..
untuk semester yang ke-4 ni..
first paper aku..
subjek Approaches and Method in TESL..
exam start pukul 9 pagi..
and 
aku start menjawab then keluar dewan pukul 10.45..
aku terkilan dengan paper subjek tu..
sebab aku terpaksa tinggal soalan yang ada 20 markah !
oohh meigoodd !
apo kono dengan aku ni..
keluar dewan je..
aku mula rasa menyesal yang teramat sangat sebab aku tak study..
and..
apa yang aku study hanya masuk suku je..
sodih~ sodih ~ :'(
aku hanya mampu berdoa dengan agar lecturer aku yang kerek & bekeng tu
bagi aku lulus untuk subjek tu.. 
AMIN ~
sekarang,
aku kena struggle ngn paper pengajian malaysia untuk esok !
aku taknak repeat !
ooohhh  mennn !
aku tak suka sejarah !
AKU BENCI SEJARAH !
paling-paling aku benci !
apasal la kepala aku ni slow sangat..
nak ingat pasal sejarah pon payah !
kalau sejarah kehidupan aku sendiri..
aku ingat la..
HOHO~


nanti kang aku buat muka camni,
time jawab exam PM esok !
miahahaha :P
Aku nak wish GOOD LUCK,
kat sape-sape yang sama spesies cam aku..
yang banyak makan semut & payah nak menghafal !
 :)


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment