Wednesday, January 02, 2013

2013, please be nice with me :D


Selamat tahun baru !
rasanya tak terlambat lagi nak wish ni..
baru 2 Januari 2013..

Alhamdulillah,
sebab diberikan kesempatan untuk aku hidup sampai ke hari ni..
Amin ~

masuk tahun baru ni,
usia aku pon semakin meningkat,
ke 2+ !
semakin dewasa aku ni !
tahun baru,
azam baru pon mesti ada kan..

azam aku tahun 2013 :-

+ taknak miss kelas !
+ taknak tinggal solat !
+ dapat deanlist ! * mustahil *
+ boleh simpan duit sikit tahun ni !
+ nak buat mak bangga dengan aku :D

ni je la azam aku tahun ni !
sama je tiap-tiap tahun..
cuma tambah nak simpan duit je..
nak kawin..
HAHA ~

bila ingat balik,
2012 banyak sangat benda yang berlaku..
sangat-sangat banyak..
ada yang mengembirakan,
ada yang menyedihkan..
semua ada..
semuanya terpahat elok je kat dalam otak aku ni..
pasti takkan dilupakan..
sebab,
apa yang terjadi pasti ada hikmahnya :D

yang pasti,

HIDUP MESTI DITERUSKAN ~





Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

1 comment: