Tuesday, January 08, 2013

cerita kosong je ~


sementara aku tunggu adik-adik balik sekolah ni,
aku taktau nak buat apa,
sebab aku dah siap masak untuk adik adik aku..
dah siap kemas rumah and sidai baju bagai..
rasa macam aku ni suri rumah tangga pulak kan ?
dah jadi golongan wajib kahwin ni..
HAHA~ terserlah kegatalan di situ :D
ok lupakan yang kat atas tu..
so, aku pon terfikir lah nak menghuptade blog comel ni..
ngeee~ comel ke ? *perasaan kejap*

aku sebenarnya taktau nak buat apa..
hanya tinggal dua hari lagi masa untuk aku kat rumah ni,
esok dan lusa.. 
lusa result semester lepas keluar..
macam mana agak agak result aku..
mudah-mudahan OK !
tak dapat dean list, dapat 3.++ pon dah ok !
amin ~
nanti boleh aku nak tuntut hadiah dari uncle aku..
tak sabar ~

hari jumaat nanti,
dah kena balik Kuala Lumpur..
mulakan sesi pembelajaran yang baru kat UNISEL,
kat rumah yang baru,
dengan kawan-kawan yang baru, tapi takda la baru sangat.. 
sebab dah kenal pon..

macam mana agaknya aku nak survive untuk semester depan..
nak pergi class pon susah..
hurmmm~
kena banyak bergantung dekat orang lah nampak gaya nya..
memandangkan aku sendiri takda transport nak pergi kelas..
harap-harap kawan-kawan sudi membantu ye..
peaceee !
tak kira lah berapa banyak masalah yang kita ada..
yang penting senyum selalu :D


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

1 comment:

  1. Assalamualaikum,

    Saya dari QuranKini.com ingin ingin menjemput saudara/saudari untuk menyertai program affiliate kami (produk: Al-Quran Digital) dan menjana pendapatan tambahan melalui blog ini. Ia baru sahaja dilancarkan pada 8 Februari 2013 (Jumaat).

    Caranya mudah sahaja: -
    1. Daftar PERCUMA di QuranKini Affiliate > Klik pada butang 'Klik Di Sini Untuk Mendaftar'
    2. Login akaun anda.
    3. Pilih tab 'Bahan Promosi' > 'Banners/Links'
    4. Copy & paste link pada blog anda

    Setiap unit yang terjual, anda bakal menjana RM50.00 dan bayaran komisyen dilakukan setiap minggu terus ke akaun bank anda. TIADA sebarang limit berapa banyak pendapatan yang anda boleh jana. Mungkin mampu mencecah RIBUAN ringgit sebulan!

    Malah bukan itu sahaja, bayangkan ganjaran pahala yang bakal anda terima setiap kali pembeli membaca Al-Quran Digital tersebut = pelaburan akhirat.

    Terima kasih,
    Team QuranKini

    p/s: Sila sebarkan jemputan kepada rakan-rakan anda yang lain. InsyaAllah mendapat keberkatan bersama!

    ReplyDelete