Saturday, March 09, 2013

dapat anak :D


hyeeee ! readers,
traffic blog pon dah semaki menurun,
lama aku tinggalkan blog ni,
dah bersawang dah..
haishh..
ni lah buktinya aku sibuk..
kan.. kan.. kan..

aku sibuk study and jaga anak -,-''
study tu memang lah sentiasa sibuk kan.. 
ye dakk ?
hari-hari ada kelas..
sibuk la..

lepas kelas kena layan anak pulak..
aduissshhh !
bila aku kahwin ?
aku sibuk kahwin ke study sebenarnya ni ha ?
HAHA~

sebenarnya,
aku ada anak tanpa berkahwin..
terokkknya aku..

OK..
dah..dah..
jangan pikir bebukan..
meh sini..
aku tunjukkan gambar anak aku yang comel ni..


comel kan ?
nama dia HARA ~
time ni baru beli dari kedai..
umur dia time ni.. 35 Hari..
sampai rumah aku je..
diam je.. 
tak bergerak..
sedih kot..
berpisah ngn ibu dia..



bila dah lama-lama..
cam ni pulak gaya anak aku..
bila kena marah dengan mummy dia..
sebab kening merata-rata,
dia duk macam ni..
buat muka kiut..
biar mummy tak jadi marah..
kan..
pandai anak mummy ni..
:D

bila Hara suk sesekor kat dalam sangkar tu..
kesian la pulak..
then,
ada housemate satu rumah..
dia pon beli satu jugak..
tapi jantan..
boleh lah nak rapat-rapat dengan Hara..
nama dia Johny..
nakal gila..
penat nak jaga..
semua benda nak makan.. 
tapi comel..


ni lah rupanya Johny :D


tengok ni,
Hara dengan Johny ni..
senang sangat rapat..
masa first Johny sampai rumah..
Hara trus pergi dekat Johny..
maklum la..
suka.. ada kawan baru..
kan sayang ?

dua-dua mummy sayang..
Hara & Johny :D


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment