Wednesday, October 30, 2013

Aku paham ko.. Ko paham aku.. Boleh?

Aku selalu harapkan orang yang terdekat dengan aku paham aku..
Paham keadaan aku..
Tapi hampehhh...
Memang la saling kena memahami satu sama lain..
Tapi..
Bila dah saling menolak..
Ko yang kena paham aku dulu baru aku paham ko..
Aku taknak..
Ko kena paham aku dulu..
Baru aku paham ko..
Adesss...
Sampai kesudah takde sape paham sape..
Kalau aku la..
Aku memang jenis yang susah nak paham orang..
Sampai satu tahap tu..
Memang aku tak boleh nak paham dia..
Bukan saja2 taknak paham..
Tapi..
Perangai tu berubah2..
Masa mula2 bercinta..
Ko baik je..
Buat apa je tak marah..
Dah kaple bertahun2..
Tu nak marah..
Ni nak marah..
 Acano aku nak paham ko?
 Perangai ko suka marah..
Memang la aku duk diam je..
 Bila duk diam..
Aku pulak yang salah..
Cakap aku merajuk pulak..
Dah marah2 lagi cakap aku ni suka merajuk..
Wtff!
 
Entah lah wey..
Aku rasa baik aku hidup sensorang daripada hidup aku macam ni..
Bila aku stress dgn kawan2..
Sekurang2nya...
Aku boleh tenangkan hati aku sensorang..
Takpayah nak harap kan dia untuk elokkan balik angin monsun aku ni..
Susah2..
Baik aku keluar jenjalan sorang2..
Takda yang nak marah..
Haishhhh...
Dugaan ni besar sangat..
Sampai aku jadi down gila sekarangggggggg!
Tapi..
Walau macam mana sekalipon..
Aku boleh tersenyum bahagia lagi tau..


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment