Tuesday, October 29, 2013

Kawan?

Dalam hidup aku ni..
Tak pernah lari dari masalah dengan kawan-kawan..
Asyik2 aku aje..
Bergaduh dgn orang tu..
Orang ni..
Semua aku..
Aku pon tak paham..
Kebanyakan punca bergaduh tu..
Bukan dari aku..
Tapi, dari diorang yang bergaduh aku..
Aku tak paham la..
Haishhhh..

Sekarang ni pon aku tengah bergaduh dengan housemate aku..
3 vs 1..
Masalah dia aku sendiri taktau..
Takde angin..
Takde ribut..
Tetiba banjir pulak..
Masing2 taknak bercakap dengan aku..
Maybe something wrong somewhere! 
but where? 
hmmmm..
Semua ni dah terjadi dalam sebulan maybe..
Aku pon tak perasan..
Sebelom ni elok..
Tetiba..
Gaduh..

Mungkin ada yang DENGKI dengan persahabatan kami kot..
Tapi..
Entahlaaa..
Mungkin hubugan ni takkan baik kot..
Sebabnya..
Aku pon dah muak dengan diorang ni..
Semua muka tupperware *tetibapulak. .
Hahaha..
Mungkin diorang ni.
Kawan jangka masa pendek kot..
Dan tak boleh buat kawan jangka masa panjang..
Sebab asyik nak bergaduh aje..
Aku pon dah tak kisah..
Sebab aku pon boleh hidup bahagia tanpa mereka mereka yang muka tupperware ni..
Boibooii

Notes : muka tupperware ni.. Muka plastikkk!  hipokrit :3


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

0 912 bagi idea ♥♥:

Post a Comment