Monday, April 14, 2014

Luahan hati 😤

Lelaki..
Kadang aku tak paham dengan perangai yang namanya lelaki..
Perangai berubah ubah..
Dimulut cakapnya sayang
Tapi..
Hatinya tak tahu la macam mana
Bila ditanya sayang ke tak ?
Dijawabnya sayang..
Tapi hakikatnya macam takde perasaan langsung..

Dia ada minat..
Minatnya dekat kereta..
Bila terlalu taksub dengan kereta..
Sampaikan orang yang dulu dia sayang pon..
Diketepikan..

Bila ada orang khianat kereta dia..
Sanggup berhabis duit beratus untuk kereta dia..
Aku yang demam terkapai kapai ni..
Langsung tak dipedulikan..
Takpe aku paham..

Bila ada duit lebih..
Kereta di modifiednya..
Kata dia untuk keselesaan aku jugak.
Bagi aku..
Asal nak jalan jauh tak guna kaki pon
Aku dah selesa..
Tak usah nak beriya cari keselesaan aku..

Tak paham
Tak paham
Malas nak paham
Taknak paham langsung
Penattt ..
Malassss...


Pecah Kaca, Pecah Cermin, Lepas Baca, Boleh Komen.

2 comments: